Wednesday, January 19, 2011

That's Just Good Parenting!

Good news everyone! If you have been wondering whether or not you are a good parent, relief is at hand. No more will you worry you are spending too much time at work, or your meals are not as nutritious as they could be. There is freedom from guilt that you haven't taken your kids to Disneyland. If you have been concerned you don't set a good example because you smoke or drink too much. No way could you be the Worst Parent In The World. Octomom is!

Nadya Suleman, the mother of octuplets only a year ago, has decided that raising 14 kids with no income is a terrible idea. So she decided to do something about it. But what to do to raise money... Hmm...

Write a book about the experience. Nope. Too much effort.

Go on the lecture circuit counselling people about the fertility technology abuse. Nah. A person would actually have to have some charisma and appeal to fill a lecture hall.

Eureka! Make a porno!

But not just a regular "naive, pretty girl from a small town comes to the big city and has to have sex in a variety of manners with the director/doctor/fireman/director's wife in order to realize her dream" kind of porno. No. She needs to make a weird fetish porno where she whips and then nurses a guy dressed in a diaper.

Is that filmed in her own house? Is that her actual crib? Where the hell are her kids? Please tell me you at least locked them in the car for the afternoon rather that have then watch these shenanigans!

So there you have it. No matter how much you berate your son for striking out at T-ball, or dress your 3 year old daughter up like a 1930's hooker for the toddler beauty pageant, you are still a better mom that Octomom.

Read more at Dogs & Jeans.

14 comments:

Oilfield Trash said...

OMG that is flipping hilarious.

ChopperPapa said...

That is wrong...

Joanna Cake said...

With 14 kids, where did she find time to get half naked and do something like that without at least one of them coming in to find out what she was up to? I only had a couple and even taking a pee on my own was a problem.

Anisha said...

Well she might not make the best decisions, but her body looks damn good for having 14 babies!!!!! You gotta at least give that to her, LOL!

KittyCat said...

Theres soooo much I could say,
and yet Im just gonna stick with
THAT IS SOOO FREAKIN WRONG

Raquel's World said...

She is a complete idiot and when they first started saying she had porno offers I knew then she would eventually go to this. Well maybe not the diaper thingy but porn in general.

I have seen her in interviews she is a complete basket case and psycho. I really do not think she should have any kids let alone 14.

Marla said...

Please tell me you made this up because if not, I may be ill. Right after I call protective services. Geez Louise!

Chapter Two said...

you are right! I suddenly feel like a better mom. I also like to use crack heads and meth addicts when trying to feel better...... I know I am better than they

Pearl said...

oh no! seriously?! i want to throw up. (now i am being judgemental?)..but yeah, seriously?

Betty and Wilma said...

Octomom Spiderman's next nemisis!

The Lissst! said...

Huh...don't really know what to say there.
Huh...

Doraemon The Movie said...

Haha.. I like it!!

seo company kanpur said...

Oh...That is a best leadership here...

Obamin joni said...

Indian Bangla Hot Desi 3x Sex Xxx 3gp mp4 HD Video Free Download
» 2014 New Sex Collections
2014 Sex Videos
Big Sex Collections
Small Sex Videos
Mega Sex Collections
Tamil Sex Videos
Blow Job Sex Video
News Sex Video 2014
School Girls Sex
18 Yers Sex Video
A to Z Sex Videos

INDIAN SEX VIDEOS FREE DOWNLOAD XVIDEOS RAPE
ndian Sex Videos
World New Collection
Mama Papa Sex Videos

Free Indian Sex 3Gp Mp4 Video Downloads, Mobile XXX
3Gp Mms Sex Videos
News
Animal Sex Videos
Old Sex Videos
Office Sex Videos

Sex Video 2014
Hot sex video 2014
ral Sex Tips - How to Give Oral Sex
15 Oral Sex Tips
Sex Tips from Guys

Improve Your Sex Life: 10 Expert Tips for Making Sex Sexier
19 Oral Sex Tips
Zayde's First Blowjob | Heeb
How to Have Sex - Tips for Great Sex

Related Posts with Thumbnails